ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Ο στρατηγικός και ορθός επιχειρησιακός σχεδιασμός είναι η απάντηση μιας επιχείρησης στα προβλήματα που δημιουργούνται από την αστάθεια του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο αυτή δραστηριοποιείται. Στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα, οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν ποικίλες δυσκολίες, όπως η έλλειψη επαρκών κεφαλαίων και η μειωμένη ρευστότητα, στοιχεία που καθιστούν αρκετά δύσκολη την οικονομική τους διαχείριση και τη διαχείριση των συχνών τεχνολογικών αλλαγών και του έντονου ανταγωνισμού.
Στο πλαίσιο αυτό, η εκάστοτε επιχείρηση πρέπει να είναι σε θέση να συνδυάσει αποτελεσματικά και να αξιοποιήσει τους διαθέσιμους πόρους της με τρόπο τέτοιο, προκειμένου να μετατρέψει τις «απειλές» του περιβάλλοντος της σε «ευκαιρίες ανάπτυξης» και μέσω αυτών να τονώσει τα «δυνατά» της σημεία, ελέγχοντας και διορθώνοντας, ταυτόχρονα, τις όποιες «αδυναμίες» της.
Μέσω του στρατηγικού τους σχεδιασμού, οι επιχειρήσεις, έχοντας προσδιορίσει την ακριβή τους θέση «σήμερα» θέτουν μακροπρόθεσμους στόχους και καταστρώνουν σχέδια υλοποίησης αυτών, έχοντας τη δυνατότητα συνεχούς αναπροσαρμογής των σχεδίων τους αυτών, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον δραστηριοποίησης τους.
Η εταιρεία «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ σύμβουλοι ανάπτυξης ΕΠΕ» διαθέτοντας τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις, αλλά έχοντας ταυτόχρονα και την ικανότητα άμεσης διερεύνησης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται οι πελάτες της, μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στον αποτελεσματικό στρατηγικό σχεδιασμό τους και να τους βοηθήσει στην επίτευξη των επιχειρησιακών τους στόχων, βελτιώνοντας μέσα από εναλλακτικές προτάσεις τόσο τις ίδιες τις δραστηριότητες/υπηρεσίες των επιχειρήσεων, όσο και άλλα στοιχεία, όπως:
- την οργανωτική δομή τους
- τις διαδικασίες τους (λειτουργικό πλαίσιο) και
- τις απαιτούμενες υποδομές και τον εκσυγχρονισμό αυτών.
Η εταιρεία «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ σύμβουλοι ανάπτυξης ΕΠΕ» στα πλαίσια παροχής αυτών των υπηρεσιών μπορεί να αναλάβει:
- Εκπόνηση στρατηγικών επιχειρησιακών σχεδίων (Business Plan)
- Εκπόνηση στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ (Marketing Plan)
- Σχεδιασμός και υλοποίηση ερευνών αγοράς (Market Research)
- Εκπόνηση σχεδίων εκτάκτων αναγκών (Contingency Plan)
- Διαχείριση επιχειρησιακών κρίσεων (Crisis Management)
- Μελέτες Benchmarking
Εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας αναλαμβάνουν, σε συνεργασία με τους πελάτες της, τη διερεύνηση των επιχειρηματικών αναγκών της εκάστοτε επιχείρησης, αλλά και την αποτύπωση των στόχων αυτής (βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων) και στη συνέχεια προχωρούν σε ανάλυση των μεταβλητών εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, προκειμένου να ορισθούν με βάση την υφιστάμενη κατάσταση, αλλά και τις κατάλληλες μελλοντικές προβλέψεις εξέλιξης των μεταβλητών, οι απαραίτητοι άξονες δράσεις της επιχείρησης για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων που έχουν τεθεί.