ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ποιότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας είναι ένα ιδιαίτερο στοιχείο του προϊόντος ή της υπηρεσίας, το οποίο στην ουσία απαρτίζεται από εκείνα τα χαρακτηριστικά τους, τα οποία ικανοποιούν πλήρως ή ξεπερνούν τις προσδοκίες του εκάστοτε πελάτη, ικανοποιώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές. Η εκάστοτε επιχείρηση, προκειμένου να έχει ικανοποιημένους πελάτες, αλλά ταυτόχρονα να έχει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα βασιζόμενο στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών της, θα πρέπει να τηρεί, αλλά και να βελτιώνει συνεχώς τις προδιαγραφές (χαρακτηριστικά) που προσφέρονται, έτσι ώστε να καλύπτονται συνεχώς οι ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της.
Η εταιρεία «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ σύμβουλοι ανάπτυξης ΕΠΕ» μελετώντας συνεχώς τις αλλαγές στον τομέα διαχείρισης ποιότητας μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις – πελάτες της, προκειμένου να μετατρέψουν την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών τους σε σημαντικό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα και σε κινητήριο μοχλό ανάπτυξης τους.
Η εταιρεία ειδικότερα με το έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της μπορεί να προβεί στις παρακάτω ενέργειες, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες ανάπτυξης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας για τους πελάτες της:
- Μελέτη και εγκατάσταση Συστημάτων διασφάλισης Ποιότητας (ISO 9001).
- Μελέτη και εγκατάσταση Προγραμμάτων Ασφάλειας και Υγιεινής Προϊόντων (HACCP – ISO 22000).
- Μελέτη και εγκατάσταση Συστημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ISO 14001 – EMAS).
- Μελέτη και εγκατάσταση Συστημάτων και Ασφάλειας και Υγιεινή της Εργασίας (OHSAS 18001, BS 8800).
- Mελέτη και εγκατάσταση Συστημάτων Διακρίβωσης Εργαστηρίων (ISO 17025).
- Mελέτη και εγκατάσταση Συστημάτων Ασφαλούς Διαχείρισης Πληροφοριών (ISO 27001).
- Mελέτη και εγκατάσταση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας Προϊόντων Ιατρικής Χρήσης (ISO 13485).
- Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας (EFQM).
- Σύνταξη Τεχνικού Φακέλου CE
Οι παραπάνω υπηρεσίες που παρέχονται από την εταιρεία, προς πιστοποίηση της ποιότητας παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών των πελατών της, με βάση παγκοσμίως διαδεδομένα πρότυπα διαχείρισης της ποιότητας, συμβάλλουν στην ανάπτυξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων που τα εφαρμόζουν, στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους, αλλά και στη διαχείριση του επιχειρηματικού κινδύνου, την προσέλκυση επενδύσεων, την εξοικονόμηση πόρων και την γενικότερη βελτίωση της εικόνας των επιχειρήσεων.